BLOG BARU KEERRRR...

1.01.2009

Assalamualaikum.. haiiii dairi kusayang.. kali ni aku buka 1 lagi akaun blog yang bertajuk MIN QALBII giteww.. ianya bermaksud DARI HATIKU. Alah saja je suka2 nak bercerita tentang anak & resepi2 yang dah aku cuba kat dapur yang cumil di bumi arab ni.. ni hasil dari resepi kawan2, keluarga & juga dari internet...senangle sikit aku nak belek2 dikemudian hari kannn.. abis tu ape citer ngan blog AKUKAUDIA tu ek.. hmm aku pas kat hubby je lah..tak mesras lakat situ..hehe..okess ready to next posting..dadaaaa..

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP