Dilanda demam

4.12.2009

MASYAALLAH TABARAKALLAH.. sekian lamanya Allah s.w.t memberikan kami nikmat hidup yang tak terhingga dengan kurniaannya ni, sesekali didatangkan demam untuk saya, nikmat juga rasanya..nikmat yang saya maksudkan idakle bermaksud saya ni happy sakan, tapi bolelah berehat sikit, kurang le xtvt tung tang kat dapur tu kan, bole baring2 dok manja2 ngan somi & anak2 camtukan.. alah saya tak kisah sangat kalau saya yang demam, pandaile jaga diri..
Memang sedih & risau sangat bila Mia camni.. especially takut kena sawan..

TAPI amat2 kesah bila our beloved princess dilanda demam.. kali ni panas badannya kejap naik kejap turun, kejap naik kejap turun, dah macam saham value plaknya..huhu.. dengan thermometer yang menyorok ntah kemana, saya rasa suhu badan Mia makin hot & spicy plaknye, terpaksala pi polyclinic terdekat as emergency patient (pukul 12mlm).. fuh kat sinikan, sekali register je sekali bayar, klu 20kali register?? 20 kali le kena bayar.. for 1st @ SR100 & SR50 seterusnya.. back to citer asal, suhu Mia is 39.3-40.0D... biasale masuk ubat muntut la kan.. sehinggalah hari ke-8 ni, Mia belum begitu sihat.. semoga cepat sembuh ya sayang.. we love u..

0 comments:

Powered By Blogger

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP