FAVICON

7.08.2009

Ok beres jugak favicon untuk blog saya ni..lamaaaaa dah sangat nak buat tapi tak tau apa kemenda la namanya.. sian sungguh la kat diri sendiri..huhu..

Tau tak apa favicon tu?? favicon tu short untuk favourite icon..ala nampak tak gambar rama2 hijau kuning yang cumil kat tab atas tu ( )?? arrr tu le dia.. asalnya ada 3 website yang saya jadikan panduan tapi hampesss tak menjadi..mungkin saya yang kurang faham!!! siannya saya..hehe

Tapi sesapa yang nak buat tu meh saya bagi link yang amat mudah untuk difahami/ didownload/ diupload k.. my reference & the best yang saya jumpa free icon generator.


Note: Mungkin ada cara lain yang lebih pro k, tapi ni cara untuk orang tak pro cam saya eh..

0 comments:

Powered By Blogger

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP