@MALAYSIA - Suprise untuk nyaie & yaie

5.12.2009

Tak de hadiah spesel untuk makpak saya kecuali kami berdua ni la..

Kat n3 yang lepas saya dah bagitaukan betapa heppinya, girangnya, cerianya & blabla sicomelku sepanjang perjalanan dari Saudi ke Malaysia kan..
lepas tu saya nak teruskan keheppian tu dengan bagi kujatan kat makpak@nyaie/yaie@atuk/nenek pulak..hehe,
tak sabau sehhh..
rasanya apa je kejutan dari saya tu ek???
kereta besar? umah besar? atau wang berkoyankah?? ohohoo tidak sama sekali..
dah pastilah kepulangan saya & Mia kan..
eceli derang memang tak tau langsung yang kami akan balik, alah saja je tak bagitau, nak tengok camne respon derang tu..
ada feelingkah atau takda feelingkah..huhu

Petang tu dari dalam kereta saya nampak ayah tengah lepak2 kat anjung,
sambil dikerumuni cucu2 nye yang memang dah tau kepulangan kami la kan..
bila kereta diberhentikan kat sebelah ayah, saya pun jengukkan Damia ketingkap kearah dia,
e'ehhhh cam blurrrr je gitu..hehe
pastu anak2 buah pun dukungla Damia pastu tunjuk kat dia,
"Yaie!! kenal tak ni?? Mia lah!!" kata kak ein..
"Mia?? Mia ni??" bertambah blank2 orang tu ..hehe
terus merah mata & menangis yaie Mia..

Tak sempat dia nak pegang, Mia dah dibawa naik nak tunjuk kat nyaie plak..
Masa tu mak tengah tidur.. kecoh kejapan budak2 kejut nyaie dia..hehe
ape jadi??? cam ayah saya jugakla!!
blurr2, kabur, blank2 gitu kan..
pastu dipeluk cium tak lepasnya cucu arab celup dia tu!
huhuhuhu...
makpak saya menangis2 kaw2!!
Seronoknyeeeee..

Nampaknya 1st day Damia ok jeww..
takdelah kata orang tu tak serasi ke, cari2 ayahnya ke, nangis je ke kan..
cuma dia dalam keadaan separuh senyum sambil tengok sekeliling rumah tu..
Alhamdulillah.. permulaan yang baik..
Seronoknyeee!!!

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP