Terapi minda kat Al-Noor Mall

3.07.2009

Aduhaiiii lama sangat dah tak ngapdate story mory xtvt saya & family.. sian juga kat blog akukaudia tu.. banyak Hubby aku buat cerita tapi as a draft je lah.. wah..wahh..Damia sekarang ni makin bijak tau cari peluang nak elakkan Ibu & Ayah dia ngadap pc.. cubit hidung yang tak mancung tu kang..

Alhamdulillah weekend yang lalu kitorang dimurahkan rezeki untuk ke Madinah lagi. Lepas selesai Ibadah kat Masjid Nabawi, kitorang ronda2 kat Al-Noor Mall.. kat situ kan, kusssssemangat.. banyaknyeee kidz store..nak brand ape?? macam2 ada naaa.. Carter's, mothercare, levi's etc, saya pun tak larat nak masuk semua.. tak larat tengok rege pun ye gak..hehe..maklumlah selalunya aku beli yang out season punya, so rege murah2 le kan.. ape2 pun saya dah aim selai mothercare dress untuk Mia.. ape lagi, tunggu sale je le..kalau tak terjuling duit hb saya..hehe
Layanzzz..
Kat Mr.Price Home.. ishh geram sungguh mata saya kat lilin2 tu.. untuk pengubat napsu, saya sambarle sebijik.. untuk pojek decals..

Antara butik yang ada..sape pernah menetap di Saudi ni tau le camne fesyen minah arab ni.. & everywhere most 85% is women boutique..

Foodcourt.. seeeee.. semenye instant food!! that y lah derang ni punya size S sama ngan size XL kat tempat kita..hehe

0 comments:

Powered By Blogger

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP