KEK COKLAT LEMBAP - KUKUS

5.08.2009

KISAH BENAR!! selama ni kan, tak pernah saya berani/terlintas nak buat kek.. macamlah kek tu nanti hidup ke, boleh jadi raksasa ke ek..hikhik, biasalah masalah utama takut jadi bantat!! rrrrrrrr sebut betul2 eee.. tapi tu lah kan, belum cuba belum tau kan.. disebabkan hati ni dah tergoda giles dengan gambo2 & respon kek cekelat kukus kat tenet & resepinya pun cam senang je.. ape lagi, try test cuba la kan.. dan dengan dukacitanya 1st time buat ternyata ketakutan tu jadi nyata.. bantat.. huwaaaaa... argghhh tak kira nak cuba lagiiii..

Akhirnyaaaa.. bolelah dikatakan menjadi bagi saya yang O dalam dunia baking ni kan.. lihatlah hasilnya..taraaaa..

Projek hari2 terakhir sebelum balik Msia.. kena buat 12 biji kek kukus ni.. fuhhh!! dahle guna blender je.. ngantuk letih penat lelah seme ada.. sampai tak larat nak pi kelas arab tu..tapi berbaloi & puas hati bila semuanya habis!!( hb yang btau le, ntah2 nak sedapkan hati saya jek kot!!)


Mia pun sibuk gak dengan barang2nya.. part nak mengemas tu yang rela dalam paksa..huhu..

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP